Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-04, 22:01   #8
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Karin

Du har sikkert god grunn til å være misstroisk til legen din, men min erfaring er at leger er stort sett positive til Lavkarbo dietter for de forstår mer hvordan kroppen virker enn en ernæringsekspert gjør. (huff for en setning)
Det var faktisk en bekjent av meg som er lege som var mitt forbilde, Han kan spise fire store biffer på en gang, bruker alltid mye smør og oljer i matlgingen men holder seg unna godterier, kaker og andre hurtige karbohydrater. Saltstenger er det eneste snopet han unner seg. Og det er ingen som er så frisk og rask som det han er.
Jeg fikk faktisk min fastlege til å starte på Atkins diett. Ikke bare startet han selv men han holdt også to kurs med dietten.
Jeg tror ikke du har noe å frykte med å ta opp kostholde med din lege

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat