|
Sv: Da var jeg...
Opprinnelig lagt inn av Monen, her.
Siden jeg går på ketolyse, og får i meg endel fett, så bør jeg vel holde meg til max 20?
Når jeg leste boka til Torkil, sto det 20 på menn og 15 på damer, derfor har jeg forholdt meg til det. Men nå blir jeg veldig usikker her..
ja, begynn med 15-20 du, det er bra. Og tåler du mer så spiser du mer- Det finner du ut av !
Opprinnelig lagt inn av Monen
Så det er ingen SIKKER grunn for å vote om man er i ketose? Jeg merker det jo på ånden og at jeg er tørr i munnen, men... Kan man også få utslag på stix'en UTEN å være i ketose? Eller er det bare omvedt?
Du merker det først og fremst på ånden og at du er tørst/tørr i munnen. Noen blir også varmere enn de pleier å være. Du kan få utslag på stix om du ikke er i ketose også. F.eks. om du drikker lite vann, da blir urinen din konsentrert og det kan gi utslag. Eller om du spiser et spesielt fettrikt måltid eller drikker mye alkohol.
Du kan ha utslag på stix og vekta står stille og du kan ha hvit stix og kiloene renner av. De er greie som en indikator, men ikke å legge opp kostholdet sitt etter !