Tråd: Da var jeg...
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 00:33   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Da var jeg...

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Jeg går jo ned også, 7.4 kg på 2.5 uke.

Det er ikke sunt for kroppen å gå ned så fort i lengden. I begynnelsen er det OK, men mer enn 1,5 kg pr uke tærer på kreftene. Ikke rart du blir sliten ! Og du vil vel at huden din skal følge med og ?

Sitat:

MEN.. Jeg har liksom vært livredd for å bikke over 15, og føler at det er magisk grense der, hvor jeg ikke vil gå ned. (Eller enda verre, legge på meg.)
Men hvis jeg spiser 17 en dag, vil det altså ikke være noen krise? Eller?
Er det større sjanse for at jeg ikke vil gå ned da?

Ingen fare om du spiser 17. Absolutt ikke !

Sitat:

Og hvis nedgangen stopper opp, så bør man prøve å ØKE karbohydratene litt? Jeg har nemlig hørt at hvis det stopper opp så bør man redusere til 10..

ja, du bør øke først. Men for deg er det ikke noe problem så mye som du allerede går ned. Det er kun ved langvarig stans hvor andre ting ikke hjelper en kan prøve å gå ned til 10. Etter min erfaring er det ikke mange som har blit hjulpet av å gå ned i karber.