Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 00:09   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: carbo-grabbers

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Faktisk vært gjennomført studier ved sykehusuniversitetet i Tromsø (mener jeg det var) som bekrefter virkning. (Dette gjaldt visst et spesifikt produkt)

I disse studiene står det at man kan vente seg et "vekttap" på 0.5 kg pr måned. M.a.o så garanterer de ikke noe som helst. En normal persons vekt varierer opp og ned et par kilo i løpet av en måned. Skal man f.eks. bruke Wellex skal man følge en streng kostholdsplan og med en slik burde man ta av MINST 1 kg pr mnd.

Opprinnelig lagt inn av Alle Kvinner

Gikk ned 8,1 kilo i gjennomsnitt
Ifølge en studie over 12 måneder som ble utført av den anerkjente norske legen Grethe Støa Birketvedt, gikk de som fikk Wellex ned 8,1 kilo i gjennomsnitt i løpet av studien, mens fettandelen ble redusert med 3,3 prosent. Deltakerne fikk en betydelig reduksjon i BMI (Body Mass Index). Det ble også målt redusert kolesterol i blodet. Kontrollgruppen fikk ikke tilsvarende resultater.

I løpet av 12 mnd gikk de ed 8.1 kg i gjennomsnitt...... Ja ? Hva er så fantasisk med det. Jeg har lest bruksanvisningen på Wellex. Min mor brukte hundrevis av kroner på disse pillene og tok av 2 kg på 1/2 år. Men det var mer på grunn av dietten i bruksanvisningen enn på grunn av pillene. Hun gikk over til Lindberg og da tok hun av ca. 0.5 kg i uka !

Nå var det ikke Wellex det var snakk om her, men Carbo-grabb. Det er et litt annet produkt har jeg lest. Og selv om stoffet de inneholder virker hemmende på karbohydrater, hjelper det altså ikke å ta en pille og tro at en kan hive innpå for det !

Men jeg er helt enig i at folk må gjøre sine egne valg !