Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 21:21   #19
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: proteiner når man er veggis...

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

hvordan ble du syk, iset? jeg gikk bare ned i vekt da jeg slutta å spise kjøtt. men ble i starten ganske slapp i fisken pga av ufornuft (pasta ris kneip-kosthold...). etterhvert når jeg fikk årning på kosten fikk jeg en livslang elendig fordøyelse på greip! men folk er jo forskjellige

Jeg levde egentlig ganske lavkarbo (uten å tenke over det) frem til jeg ble vegetarianer, da byttet jeg jo ut alt kjøttet med karbohydrater. Det ble null kjøtt, litt fisk og MYYE poteter, pasta, ris, brød og kjøtterstatninger. I tillegg ble jeg fettfobisk og fikk ikke i meg NOE fett omtrent. Jeg vanket i endel vegetarmiljøer der ALT fett var fy-fy.

Jeg la på meg 35 kg på seks år, fikk migrene, leddplager og mageproblemer. Etter at jeg begynte med kjøtt igjen og kuttet ned på karbene, altså helt omvendt av tidligere, så ble jeg kvitt migrenen TOTALT, leddplagene forsvant og magen fungerte igjen.