Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 11:19   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Siste måltid pr dag.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hverken for vekttap, nattesøvn eller andre ting. Andre, mer vitenskaplige og "ekspertholdte" tester viser samme resultat.

jeg spiser som regel ganske seint på kvelden. rundt ti-elleve-tida. men det er fordi jeg prøver å spise hver tredje time, og middagen blir alltid i sånn halv-sju-tida, har skjønt at dette passer best tidsskjemaet og kroppen min. (og en anbefaling fra min slanke-søster)
eneste problemet kan bli at hvis kveldsmaten blir noe heftig, i blant spiser litt middagsrester f.eks, og jeg legger meg rett etter, så sover jeg urolig og har mareritt. ellers har jeg ikke hatt noen problemer med det. på den måten kan man vel bare vente litt, eller gå seg en kjapp tur for å få forbrenningen i gang etter at man har spist kvelds. men dette er det eneste problemet jeg har merket.

ps: godt å høre at det ikke er noen sånn "ikke-spise-etter-åtte-om-kvelden"-regel, som vi hadde hjemme da jeg vokste opp.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat