Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 01:23   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: nyyydelig sukkerfri sjokolade:-) og net carbs

Opprinnelig lagt inn av Antoinette, her.

Oppdaget i går et stort utvalg av sukkerfrie sjokolader, kjeks etc på smart club. Falt selvfølgelig for fristelsen, og valge falt på Cavalier sin belgiske sjokolade md vaniljefyll...mmmmmm...Men er ikke så skolert i akkurat dette med NET CARBS. Det er 12 biter i pakka og en av disse inneholder da total carbs: 4,5 g-polyols 4,2 g= 0,3 g net carbs. (????????) er det net carbs man skal regne med da? Kan det være sånn at etter jeg nå har slukt hele pakka "bare" har fått i meg 3,6 g carbs? *håpefull*
Ha en strålende kveld alle sammen.-)

Ja, det ser rett ut om der er riktig at det står 4.5 gram karber og 4.2 polyoler (som jo er sukkeralkoholer).