Veldig flott, skal huske å stikke innom igjen om en ukes tid.
Kjenner godt til Dr. Øverbye, da han hører til i Arendal. Min mor har mast på meg lenge om at jeg må bestille time hos ham fordi han er så flink med stoffskiftesykdommer. Hun har selv hypothyreose, og har vært overbevist om at jeg må ha det samme, og hun har blitt like fortvilet hver gang jeg har latt meg overtale til å mase på en lege om å ta prøve, og resultatet er normalt.
Av og til skal man høre på mammaen sin, og jeg angrer litt for at jeg ikke har gjort det når det gjelder Dr. Øverbye. Jeg tror man kan bli frisk av lavkarbo-mat, men det hadde vært kjekt med en diagnose først, siden det liksom ikke skal være mulig .
Selv mener jeg etter å ha lært litt om PCOS at det like godt kan være det jeg har/har hatt.
Uansett, nå spiser jeg ganske gode mengder mat og går ned i vekt, så sånn sett kan det være akkurat det samme. Føler meg frisk nå, kurert av riktig og hormonbalanserende MAT
|