Tråd: Da var jeg...
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 21:29   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Da var jeg...

Velkommen tilbake !
Det er ingen fare om du spiser noen karber for mye innimellom. Det er verre å ligge for lavt faktisk. Bare du passer på å få i deg nok proteiner, fett og grønnsaker går det greitt. Men om du ikke måler og veier kan du umulig vite hvor mye du spiser og/eller om du spiser for mye eller for lite. Det pleier ikke å funke så bra, men om du føler deg komfortabel med det og det funker for deg så.

Men stix´en viser ikke hvor mye karber du spiser, om det er for mye eller for lite. Den viser bare ha som skjer i urinen din. Les mer om det her: Alt du har ønsket å vite om ketose - post nr 1. Har du ikke utslag på stix behøver det ikke bety noe som helst.