Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 19:09   #27
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spinat/bacon-grateng

Da har denne retten bestått den store testen !

Jeg laget dobbelt porsjon, - etter oppskriften minus sopp (for flere av kollegaene mine liker ikke sopp), og serverte til lunch på jobben i dag. Sammen med salsa og rømme + "nybakt" brød fra Meny.

Alle syns det smakte kjempegodt, - og de to som IKKE liker spinat var de første som spurte etter oppskrift.

Etter lunch var samtlig innom pulten min og takket for maten og spurte etter oppskrift ! Jeg har laget mye mat til disse, og det er første gang det har vært SÅ populært. Og dette er snakk om EKSTREMT kresne folk ! (Matsnobber som jeg selv).

Fordi vi sparte et stykke til en person som ikke kom, så har jeg lunchen klar til i morgen !

*thump* <--------- "godkjent" stempel fra "de ekstremt kresnes forening!"