Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-06, 11:57   #71
Bea
Medlem

Bea sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 55
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

Hei dere!
Kjempelenge siden jeg har skrevet noe her inne ser jeg.....

Som jeg har skrevet i en annen tråd, så er det baby på vei. Veldig på vei...... er vel sånn ca 17 uker nå tror jeg.
Har ikke somlet meg til å gå til legen enda, men ut ifra den første ultralyden er jeg vel rundt der et sted. Så til våren kommer det vel en ny trønder til verden.....
Vi har fortalt det til ungene nå. Men ingen andre som vet det enda. Men magen begynner å bli stooor, så snart er det ingen hemmelighet
Jeg har lagt på meg mye, men har i tillegg fått skikkelig gravidmage. Det er typisk for meg, så det er bare sånn det er. Under hver graviditet har både vi og legen spøkt med at det kan da umulig være bare en! Men det har alltid vært det...bare en altså. Men jeg har alltid fått store barn, så det kan ha noe av skylden. Alle mine har vært over 4 kilo.
Nei, nå ble det mye mage-snakk
Prøver å spise lavkarbo fremdeles. Holder meg til fiberrik, og unngår poteter, pasta og brød. Men jeg er kjempesulten, og føler at jeg må spise mye mer og oftere enn før. Har også spist et par epler.....og noen sjokoladebiter Så helt etter boka er det vel ikke...hihi.
Har en del hjerteklapp, som ofte kan vare leeenge. Skal spørre legen om det, men tror jeg muligens kan ha litt lite av enkelte vitaminer eller noe.

Ellers har jula kommet til trøndelag Masse snø og skikkelig julekortfølelse her hos oss iallefall. Ungene maser om å bake til jul, og jeg tenker julegaver. Skal drøye det med bakinga ja , men julegaver kan jeg godt begynne med synes jeg. Er alltid for seint ute med dem.
Ble skikkelig inspirert av juletrådene her inne Så mange kreative ideer!!
Vi gjør endel faste førjulsgreier vi også. Vi støper lys, lager drops, lager figurer av filting/toving, baker 20 sorter julekaker og konfekt......
Men i år har jeg lyst til å lære meg å lage kort. Det er så mange som er kjempeflinke til å lage kort, og det har jeg hatt lyst til lenge. Men vi får se hva vi får tid til.
For tiden har jeg knapt stue eller gang....er midt i oppussing og vasser i sagflis og glava Sånn er det i et gammelt hus, alltid noen prosjekt på gang

Ha en fantastisk helg, alle sammen!!!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat