Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-04, 11:50   #15
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Takker for spennende og engasjerende linker Begod!

(jeg også er en av dem som river seg i håret av slike... )

Sitat:

så for kroppen spiller det egentlig ingen rolle om du spiser et stort måltid eller to små måltider.

Det er jo flere nyanser ved dette enn bare hvordan det belaster nyrene. Om det ikke belaster nyrene, så vil jo et altfor strort måltid være en belastning på kroppen. I og med at kroppen må bruke krefter og energi på å fordøye alt som kommmer inn. Eller gjelder dette bare gamle og syke?

...og vil hele sitatet han si at om en spiser store måltider, så blir maten liggende i magesekken før den går videre? Det høres jo ikke sunt ut... (la maten stå fremme noen timer ved 37 grrader før vi spiser den ). Så jeg holder en knapp på hyppige små måltider uansett jeg.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat