Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 21:55   #9
Lubbelura
Nytt Medlem

Lubbelura sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Alder: 43
Lubbelura er på en erverdig vei

Sv: sulten hele tiden....

Hei hei

Nå har jeg leita opp og ned her inne på forumet uten å finne det jeg leter etter. Mulig jeg har vært litt utålmodig..så jeg bare spør jeg

Hvilke grunner er det til at man ikke bør drikke kunstig søtet brus og saft når man er på ketolysediett? Hva menes det me at man kan "reagere" på det? Jeg merker ikke noe verken på magen eller ellers når jeg drikker/spiser noe som er kunstig søtet. Men går jeg mindre ned i vekt enn hva jeg ville gjort om jeg ikke hadde spist/drukket kunstig søtet mat/drikke? Har hatt utslag på stixen hver kveld helt siden jeg startet. Nesten alle måltidene mine består av hovudsakelig salat eller egg, noe kjøtt eller fisk, og ost. Bruker ofte sæterrømme til middag.

Jeg startet på dietten for 2 og 1/2 uke siden..har gått ned fra fra 68.5 til 65.9 kg i dag. (gjennomsnittlig 65.5 kg gjennom siste uken) Altså 2.6 kg. Det blir 1.1 kg i uka. Er det lite nå i begynnelsen? Hadde vel håpet på mer..men er egetlig fornøyd. Er vel mest vann som har gått ut av kroppen.?.

Vet jeg bør drikke mer vann..men hadde håpet at det e greit å drikke tab-ekstra og fun saft, for å få litt variasjon... bare synd (??) det ofte blir litt mye når jeg først åpner en flaske

Er SUPER takknemmelig dersom noen kan svare meg

Hilsen Lubbelura

[/url]
Lubbelura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat