Tråd: matlei
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-06, 23:00   #9
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: matlei

Skjønner godt at du ikke vil gi deg nå da

Masse gode oppskrifter her inne da. Har du forsøkt ketolysepizzaen?

Ellers ser jeg tips om lasagne, den må jeg teste ut

Jeg lager stort sett alt i form eller gryter, synes stekt kjøtt blir litt kjedelig.

Kyllingform f.eks lager du enkelt ved å ta litt krydder som chilipasta, hvitløk og pepper på kyllingfileten. Ha hakket løk, paprika og sopp over. Legg brokkoli rundt og hell litt fløte over og raspet ost på toppen. I ovnen ca 30 min, 200 grader.

Bytt ut kyllingen med laksefilet og følg samme oppskrift, snadder.

Samme med gryteretter. Stek feks kjøttdeig, løk, sopp, chilipasta, litt tomatpure, litt fløte og ta en skje linser oppi. Kokes opp og putres i 20 minutt. Serveres med feks salat ved siden av.

Eller bytt ut kjøttdeigen med kyllingkjøtt, snadder det også!

I dag f.eks spiste jeg en halv grillet kylling i full fart med blomkålmos og litt soppstuing, helt greit, men jeg kjenner at jeg ikke har lyst på det i morgen liksom. Men de oppskfriftene som er nevnt over her, har jeg lyst på hver dag

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat