Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 19:01   #372
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Mainmy, her.

Hei ;O)

Har ikke vært så lenge inne på dette da, men ifølge OE kan jeg spise 375 g kjøtt og fisk, 150 g fett og 900!!! g grønt, men det kutter jeg ned til 300 g som du anbefaler spiser heller ei sponplate (fiberrik) istedet. Dette ble en like grei matematikk for meg ser jeg, bare å hente frem vekta ;O)

Ser at jeg ved å spise 4 egg + 100 gr jarlsberg har allerede brukt 67 g fett og 127 g kjøtt/fisk, men fremdeles ca 250 gr kjøtt/fisk igjen. Begynner å skjønne tegninga litt ;O)

Æhhh, jeg er sååå glad i tørrfisk jeg da, det må jo være ei proteinbombe deluxe! Er det uglup å spise mye av den da?

Takker ;O)

Kutter du litt på mengden med eggehviter, så kan du ta flere egg om du vil, det gjør jeg...

Og når det gjelder middag, så lag deg feite sauser, og kos deg med masser av saus over maten...

Tørrfisk er nok stappa med proteiner, ja, men du trenger da ikke spise ei hel side hver dag... eller???

Virker som om du har begynt å skjønne tegninga her, ja... og du, ikke glem å prøve OE Smoothies, om du liker sånt da... nytt for meg, men du snakker om snadder...

Sig.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat