Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-06, 22:21   #366
Kanari
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 39
Kanari er ny på veien

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Vet du, jeg anbefaler deg å laste ned en gratisversjon av diettprogrammet for Optimal Ernæring. her kan du enkelt beregne dine behov for de ulike næringsstoffene i ro og mak...

Men husk nå at du ikke skal regne ut fra fettfri kroppsvekt, da en slik vekt for deg vil være for lav!

Programmet hjelper deg å beregne fordelingen mellom næringsstoffene pr. person basert på alder, kjønn, vekt, høyde og aktivitetsnivå

Det har og en egen matvaretabell som man selv kan endre og supplere, en omfattende oppskriftsdel som man selv kan supplere med egne oppskrifter samt innkjøpslister basert på antall valgte dager, meny, og antall personer det skal lages mat for

Dette programmet finnes som en 30 dagers prøveversjon, hvorpå man må kjøpe en lisens til ca. 4-500 kroner.

Her er linken til dette programmet

http://www.shareit.com/product.html?...lia teid=72693

Ziggy.

.

Er litt nysgjerrig på dette programmet så jeg prøvde å gå inn på linken for å laste ned trial versjonen, laster det ned,men får en feilmelding da jeg prøver å starte programmet, vet du om jeg har gjort noe galt?
blir det forresten mye telling av fett,karber og proteiner på OE?

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat