|
Sv: Hvorfor er jenter så opphengt i hva vekta viser?
Eksempel:
Sambo hadde av en eller annen grunn satt frem vekta i dag. Den er normalt forvist til innerst i boden.
Og jeg tenkte at, - jaha, lurer på hvor mye jeg veier jeg. Dongrien min er jo ganske slaskete og om jeg glemmer belte på må jeg dra den opp hele tida. Jeg føler meg flott og trives....
Så gikk jeg på vekta 67,5 kilo ! Så mye har jeg ikke veid på flere år. (Untatt rett etter en ferie med gedigen vannansamling - som var vekke igjen etter et par uker). MEN JEG ER IKKE STØRRE enn at jeg passer inn i klærne jeg kjøpte da jeg veide 64 ! Jeg har gått ned fra 85 til 75C i BH størrelse siden jeg veide 67,5 sist. Nå er det bare 3,5 kg mer enn jeg normalt veier, - men jeg fatter ikke hvor kiloene ER hen. Mysifistiske saker det der med vekt kontra utseende, størrelse......
Som jeg har skrevet tidligere her, så klarer jeg liksom ikke å la det tallet bety særlig annet enn undring. Jeg legger ikke om kostholdet eller begynner på streng diett igjen for at tallet skal bli 64. For da blir jo alle klærne mine i 38/40 for store igjen.....