Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-06, 01:06   #19
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvorfor er jenter så opphengt i hva vekta viser?

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Att jag bryr mig om vad vekten sier,beror ju på att det faktiskt viser att man har gått ned(även om jag nå ikke ser det) Vekten lyver ju ikke..

Jovisst kan vekta "lyve"! Jeg så ut som og følte det som om jeg hadde gått ned 20 kilo, og hadde "bare" gått ned åtte! Heldigvis greide jeg å la tall være tall, og konsentrerte meg heller om å bevare den gode følelsen ...

"Vekt" for meg handler om å ha en kropp som er funksjonell, smidig og sterk - og at jeg opplever at det er godt å bo i denne kroppen ...

Jeg blåser i hva vekta viser, bare jeg kan lakke tåneglene uten besvær. Og vet du ... det er et godt stykke igjen dit ennå. Men jeg NEKTER å la vekta være et barometer for hvordan jeg skal ha det underveis

Og så innser jeg at vi ikke tenker helt likt om disse tingene, og det får være greit, det og!