Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-06, 00:03   #30
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva spiser du til jul ?

I år har jeg bestemt meg for å prøve noe nytt. Det samme skjer jo hver eneste jul, jula (og den usunne spisingen) varer 1 uke. Minst! Ja jeg er av den sorten som får jeg smaken på noen godt så kan jeg ikke stoppe. Riktignok kan jeg smake bare bittelitt i 2-3 dager og holde meg i skinnet, men når fristelsene kommer både 4., 5. og 6. dag så klarer jeg ikke mer. Så jula kan likegodt vare 3 uker eller 5 uker for min del.. Og nå etter en liten "sprekk" så skjedde det igjen, jeg klarer ikke å stoppe.

Så denne jula skal jeg til foreldra og spise julemat (uten poteter såklart), nyte den og spise sakte. Masse ribbe og god mat, perfekt for min diett. Og etterpå skal jeg gå hjem igjen (ca. 40 min å gå), uten dessert, gaver og kaffe, kaker og konfekt. Jeg vet jo hvordan det blir så og jeg har ikke det samme forholdet til jula uansett. Jula er for unger mener jeg. Jula for meg er julemiddagen.

Så denne jula blir mitt livs korteste.