|
Sv: Hvorfor er jenter så opphengt i hva vekta viser?
Vekten jag..hmm..
For mig er det så att jag klarer ikke å se i speilet att jag har gått ned..
Ja,jag ser det på klærna,det gjør jag.. Men når jag står framfor speilet i underklæder så ser jag ikke noen forskjell..
Att jag bryr mig om vad vekten sier,beror ju på att det faktiskt viser att man har gått ned(även om jag nå ikke ser det) Vekten lyver ju ikke..
Jag vet att min kjæreste elsker mig akkurat som jag er,så det er ikke pga han jag ville gå ned i vekt.. Det var 1:helseriskena av å vare fet 2:min egen självbilde 3:så mye fine klær jag ikke passet i.
Men va er best då? like sig själv å akseptere att han er fet (og vakker) men slite med "føljdsykdommer pga overvekt" ????? eller..
Gå ned i vekt,og leve lengre.. ????????
Men dette er ju relativt..snakker vi om ett par kilo for mye,eller stor overvekt??
Jag blir frustrert av mennesker som har stor overvekt og promt sier att -jag trives med sig själv så som jag er nå.. Trur de narrer sig själv faktiskt..Kjempe bra att like sin kropp,men hvordan kan kan man like sin kropp når man vet att det er en stor helse risk at ha stor overvekt??Når man vet att man spiser ting som er direkte ugunstigt for kroppen?Då kan man ikke si att man liker sin kropp..man ødelegger ju den..
 [/IMG]
|