Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 11:45   #12
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tett på nett med Drevon

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Men kan du gjøre noe med det? Hjelper det? Det hjelper i alle fall ikke å ergre seg over det, selv om det er vanskelig å ikke gjøre det. Så lenge Drevon sitter i den posisjonen han gjør, så er det umulig å få noe fornuftig ut av kostholdsdebatten. Jeg tror heller ikke at vi klarer å "omvende" de som faktisk hører etter på hva han sier. Da er det jo liten vits i å blande seg.

Så det vi ikke kan endre på skal vi bare tie ihjel og aldri snakke om?
Jeg synes det er viktig å få frem arrogansen til Drevon, at folk ser ham for det han er. Det er jo flere tusen medlemmer her på forumet, og det kommer stadig nye. Drevon-innleggene (og lignende) blir lest av dem, og disse medlemmene diskuterer sikkert dette med andre i RL eller på andre fora. Flere og flere forstår hvordan mannen er.
Så lenge vi prøver å holde oss saklige (det er ikke alltid like lett, men jeg prøver, og jeg er iallefall ALLTID saklig når jeg diskuterer med fagpersoner, skriver innlegg til aviser osv) så synes jeg vi kan diskutere det her inne.

Jeg synes aldri det er lurt å bare overse urettferdighet og slikt fordi man tror man ikke kan gjøre noe med det.