Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 10:06   #11
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Tett på nett med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns IKKE vi skal tie ham ihjel. Jeg makter iallefall ikke å sitte og bare se på at han villeder folk, håner lavkarbo og himler over alle som i det hele tatt TENKER på å spise slik og får lov til å uttale seg i media hele tiden.
Jeg er skikkelig sur på mannen!

Men kan du gjøre noe med det? Hjelper det? Det hjelper i alle fall ikke å ergre seg over det, selv om det er vanskelig å ikke gjøre det. Så lenge Drevon sitter i den posisjonen han gjør, så er det umulig å få noe fornuftig ut av kostholdsdebatten. Jeg tror heller ikke at vi klarer å "omvende" de som faktisk hører etter på hva han sier. Da er det jo liten vits i å blande seg.