Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 08:58   #7
Boxie
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Alder: 55
Boxie er ny på veien

Sv: Tett på nett med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns IKKE vi skal tie ham ihjel. Jeg makter iallefall ikke å sitte og bare se på at han villeder folk, håner lavkarbo og himler over alle som i det hele tatt TENKER på å spise slik og får lov til å uttale seg i media hele tiden.
Jeg er skikkelig sur på mannen!

Jeg er enig med deg, Iset! Selv om jeg ikke synes at man skal bruke mye "spalteplass" på mannen i dette forumet (beklager at jeg la ut tråden.... ), så er jeg ikke enig i at man skal tie i hjel mennesker som villeder. Det kommer an på hvilken posisjon de har, dette blir jo nærmest uopplyst enevelde. Denne mannen har autoritet i Vektklubben som har mange tusen medlemmer og ikke bare det, hans meninger blir smurt utover hele nettsiden i VG som har hundretusener av lesere. I det minste bør informasjonsstrømmen være mer balansert slik at folk får et reelt valg. Av lavkarbo-retninger er det kun Fedon som har plass i media per i dag, og det er jo mange andre "lavkarbo-metoder".

Jeg synes det er flott at slike ressurser som deg Iset engasjerer seg! Få kunnskap ut til folket!

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat