Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-06, 20:37   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: CD om egg - tjohei

Opprinnelig lagt inn av firth, her.

Det er ingen tvil om at mannen har publisert en del på dette området (og et par andre områder)...

http://folk.uio.no/christia/PUB-972.htm

Når det er sagt, så vil jeg gjerne at noen kan bekrefte at dere leser dette, for i følge mannen må jeg - med mitt kosthold - være død

Jeg leser !! Men det betyr sikkert ikke så mye, for jeg som har spist "så galt" siden 1982 er iallefall et gjenferd. (A pretty good loking one too may I add). Tror han på slike tro ? I følge ham så det rett og slett ikke mulig at jeg finnes blant de levende. Kanskje jeg må "spøke" litt for ham ?

Regnet med at fyren har publisert en del. Men er det noen (her) som har lest det, mener jeg. Noen som kan fortelle hvilke grunnlag han bygger sine uttalelser på ? Jeg har som sagt ikke orket å lese noe av ham.

Han har så vidt jeg kan se heller ikke en eneste forskningsstudie med mennesker i. Det har jo vist seg at de som har forsket og gjort undersøkelser med mennesker isteden for rotter har fått helt andre resultater enn ham, ref. listen jeg viser til (som forøvrig bare er en liten del av en megamega lang liste).