Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-04, 00:54   #691
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Tar opp den seriøse tråden til MHM jeg. Som Nalana sier så er det kansje best å vente med en samling til sommeren. Alle har utgifter som fy på denne tiden av året og det kan bli vanskelig for mange å skrape sammen nok til en ekstra utgift. Forresten så vet jeg ikke hvordan medlemmene her inne er fordelt utover landet. Det har jo også en viss betydning for hvor i dette langstrakte landet vi skal samles. Det er bare det at jeg har såå lyst til å treffe mange av dere. I dag på jobben f.eks. så satt jeg å gleda meg til å komme hjem for å få logga på her for å se hva som hadde skjedd i løpet av dagen. Raring jeg... men jeg har vel aldri opplevd en gjeng som er så ulike og like på en gang. Og alle er så villige til å gi av seg selv og støtte opp om hverandre. Jammen er vi heldige som har HP som starta Lavkarbo.

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo