Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-04, 23:45   #54
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Søknad om opptak i smoothies-klubben

Jeg vil også være med, har brukt smoothie lenge nå jeg, men ikke funnet igjen denne tråden

Har lagt inn to smoothier i oppskriftstråden Lise startet i dag. Noen får sjekke dem og se om jeg består

Jeg har kommet på noe lurt; for jeg har som regel 2 smoothies hver dag, eller den ene kan kanskje kalles en shake. Det jeg gjør, er å ha alle godsakene i den ene, og alt det fornuftige som kanskje ødelegger smaken i den andre.

I praksis vil det si å ha 2 egg i den gode, i stedet for et i hver, og å ha all olja i den fornuftige i stedet for 15 ml i hver. Udos ødelegger smaken synes jeg. I dag begynte jeg å bruke olivenolje i stedet for Udos, kjøpte også pikasol, etter råd fra HP. Med olivenojle ble også den smoothiesen/shaken som bare skulle være fornuftig også ganske god

Jeg koser meg så fælt nå om dagene altså

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat