|
Sv: Virker det?
Opprinnelig lagt inn av Karin, her.
Du har skjønt det du, Goggen! Vanlig mat er nemlig - som vi vet - godt nok.
Det handler ikke om kurer, men om kostholdsomlegging.
Virker det? Jo da det gjør det, for på Atkins gikk jeg altså ned 37 kg på 18 mnd. Og det holder fremdeles, for jeg spiser det jeg skal, og ikke noe annet.
Men, og dette er ikke noe man kan velge - man MÅ holde seg strikt til dietten for å få de resultatene. Men da kommer de!!!
Og om man kan jukse litt? Nei, det kan man ikke, faktisk. Enten gjør man dette, eller ikke. Resultatet er i forhold til innsatsen.
Men det fins jo måter å få det man savner - se oppskriftsforumet.
Hei Karin - og mange andre også 
Jeg vet at du har fantastiske resultater, og jeg vet at de ikke har kommet gratis. Men jeg må allikevel 'arrestere' deg litt; Vær oppmerksom på at du svarer i en Eurodiett-tråd her. De som får foreskrevet Eurodiett, får det fordi andre ting ikke fungerer. Faktisk. Eurodiett kan på en måte sees på som en ekstrem-fase for de som ikke får resultater ved vanlig lavkarbo-kosthold. De aller fleste av oss (jeg er jo en av dem) klarer å HOLDE VEKTA på lavkarbokosthold - men ikke REDUSERE den. Derfor blir Eurodiett foreskrevet - på resept - av lege.
Jeg er selv av de som har opplevd å gå OPP i vekt i ketose - og det skal være umulig det Men Eurodiett fungerer.