Tråd: Eat...
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 09:25   #2
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Eat...

Heisann!

Et EAT-kurs kan anbefales!
Det er et relativt liberalt kosthold med urkosten som bakgrunn. Oppskriftene er basert på lite karbohydrater, med stor variasjon.
Frokost kan være eggerøre med grønnsaker og saus. Salater osv. Kylling, kjøtt etc. I tillegg får du et meget stort antall oppskrifter på kurset. Og det beste av alt: Etter to uker er det meste tillatt! Til og med en potet om du vil. Og brød også. Oppskrifter på nydelige brød får du i kurspakken.

Som du ser under er jeg kursleder for EAT, og slik sett kanskje ikke den rette til å svare objektivt. Men EAT-konseptet er det beste jeg har sett så langt innen kosthold. Og det er vanlig mat du skal kjøpe, ikke massevis som har rare navn og må bestilles.

Kurset er bygd opp med faser slik vi kjenner fra flere dietter. Og to ukers "oppretting" først. Alle oppskrifter har oppgitt hvor mange karbohydrater som finnes i måltidet. Og etter hvert økes karbotallet. I tillegg er det lagt inn en "spisedag"!

Lykke til!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat