Tråd: Virker det?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 03:28   #7
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Personlig har jeg problemer med slike dietter. Hvorfor skal man spise kunstig fremstilt mat? Hvorfor skal man spise "barer".

Det finnes så mye god mat som kan brukes isteden.

Kjappe kurer er ofte kurer som får folk til å gå ned i vekt og fort opp igjen.

Hvorfor er ikke vanlig mat god nok?

Spiser du det du er programmert til å spise, løser det meste seg selv.

Atkins, Fedon, ketolyse og EAT er fremragende dietter. Og de sverger til naturlig mat. Ikke kjappe løsninger som på sikt skaper trøbbel.

Uansett: Lykke til!

Du har skjønt det du, Goggen! Vanlig mat er nemlig - som vi vet - godt nok.

Det handler ikke om kurer, men om kostholdsomlegging.

Virker det? Jo da det gjør det, for på Atkins gikk jeg altså ned 37 kg på 18 mnd. Og det holder fremdeles, for jeg spiser det jeg skal, og ikke noe annet.

Men, og dette er ikke noe man kan velge - man MÅ holde seg strikt til dietten for å få de resultatene. Men da kommer de!!!

Og om man kan jukse litt? Nei, det kan man ikke, faktisk. Enten gjør man dette, eller ikke. Resultatet er i forhold til innsatsen.

Men det fins jo måter å få det man savner - se oppskriftsforumet.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat