Sv: Noen som har et brød og annbefale med mye karbohydrater?
Huff å huff, må bare signere de andre som har svart deg. Dietten du henviser til er utarbeidet av ernæringsfysiologer som kjenner kroppen til denne byggeren ut og inn, og vet hva den tåler. Siden du skriver at du er så tynn, vil jeg gå utifra at du ikke på langt nær har så mye muskelmasse som Snorre, og derfor på langt nær trenger såpass energi, hverken i form av proteiner eller karber. Må også få poengtere at kroppsbyggere er ekstremsportutøvere, og også kosten kan til tider være ekstrem, og ikke å anbefale mannen i gata uten KYNDIG hjelp.
Og ta og regn litt på det i forhold til egen vekt. Høyer anbefaler 6-7 gr KH per fettfri kg kroppsvekt. Siden du har blitt anbefalt 700 gr KH, vil det si at du veier 100 kg, og er du da for tynn ser jeg for meg at du er ekstremt høy iallefall!!
Nei, gå til en ekspert, du. Jeg trener selv seks til ni ganger i uka, lever lav-karbo, får muskler som bare det, og er proppfull av energi. Så jeg syns treneren din er en tøysekopp, og burde holde seg for god til å gi sånne ernæringstips når han eller hun tydeligvis ikke har så god greie på området..
|