Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 11:35   #15
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har et brød og annbefale med mye karbohydrater?

Opprinnelig lagt inn av Aadna, her.

[b]
Her er matlista: http://www.home.no/aedn/maltid2.html

Jeg ville bare kommentere denne lista her. For det første er det altfor altfor mye proteiner. Helt latterlig mye faktisk. Selv hvis du hopper over alle proteinshakene er det fortsatt for mye proteiner. Middagen i seg selv inneholder en hel dagsrasjon.

I tillegg er denne dietten ganske næringsfattig. Det virker som om det er gjort en innsats for å fjerne de næringsrike matvarene.

Fy mat: kasein-shake, whey-shake, "Super Carbo" (!?), råe egg uten plomme (rå egg er tilnærmet ufordøyelig for kroppen, de må kokes for å bryte ned proteinene til fordøyelig størrelse), rosiner, banan, appelsin, havregryn, pasta. Dette er matvarer du ikke trenger å spise. Særlig de fire første er helt ubrukelige for kroppen. Det kan ikke kalles mat.

Jeg tipper du kommer til å føle deg passe utafor på denne dietten. Blodsukkersvigninger. Varierende energi. Magetrøbbel. Cravings. Eneste positive effekten er at det meste av sukkeret kommer til å omdannes til mettet fett.

Sorry for at jeg er så negativ, men jeg kan rett og slett ikke si noe positivt om denne dietten. Ikke på dette forumet. Hvis du vil ha skryt kan du prøve deg på treningsforum.no isteden.