Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 14:21   #63
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av jordbær

Ingen som har sagt til meg at jeg må legge om kostholdet, faktisk. Vanky har dog sagt at man kan si mye rart om Fedon (med det mente hun vel at mange nordmenn er skeptiske til filosofien hans), men at han har et smart kostholdssyn for oss med PCOS

Har du vært hoss denne legen og ikke fått beskjed om å legge om kostholdet ditt? det hørtes rart ut må meg, for hun er jo virkelig en av de som vet hvilken effekt lavkarbo har på PCOS...

Det hun sa til meg om Fedon, var at jeg burde lese og følge hans kostholdsfilosoft, men ikke la han tjene penger på meg.. Feks ikke kjøpe barer, frokostblandinger osv med hans navn på, men følge filosofien...