Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 11:09   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Majones og makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Ser flere nevner dette som gode alternativer til frokost/mellommåltid osv.
Jeg trodde dette inneholdt masse sukker jeg og ikke var så bra lavkarbo sett

Makrell i tomat er en utmerket proteinkilde. Og det er forskjell på å barbere seg og skjære hue av seg, - for å si det sånn. Vi må ikke bli heeelt hysteriske her heller. Med 3,7 karber pr 100 gram er det for det første ikke mye sukker - og jeg tviler på at så mange klarer å spise så mye mer enn 100 gram i et måltid.

Det samme med majonesen. Hellmans Real Mayonaise - som de påstår er laget med kalpresset olje (transfett = 0 står det på glasset) inneholder heller ikke sukker ifølge glasset. Og i tillegg igen karber. Men Mills/Milda er det sukker i - og den har karber. Les på pakka !