|
Sv: PCOS og tankesus..
Enid:
Takk for tips om kornblandingen. Soyaflokker har jeg aldri hørt om, så det var veldig greit å få tips om.
Hva jeg liker å spise? Jeg er litt sær, eller rettere sagt kjedelig, i matveien. Jeg liker ikke alt som mange gjør, enda jeg prøver og prøver, men får det ikke alltid til..
Jeg liker grovt brød og grov kavring, det er vel det frokosten som oftest består av. Sjeldnere brød nå enn før. Av pålegg har jeg kuttet ut brunosten, for den er jo veldig kaloririk. Hvitost med agurk, eller fettfattig smøreost bruker jeg en del. Frukt som pålegg en gang i blant. Den spekepølsa laget av kylling/kalkun en gang i blant. Tar gjerne imot påleggstips, for her står jeg litt fast i det samme for tiden.
Yoghurt spiser jeg nesten aldri, ei heller frokostblanding. Det har jeg tenkt å variere litt med nå, frokostblanding altså. Den Atkins jeg kjøpte i dag, den var god. Jeg drikker ikke melk, det tåler jeg ikke så godt.
Av middag så elsker jeg kylling. Glad i kjøtt. Litt mindre glad i "ubehandlet" fisk, men glad i fiskeboller, fiskekaker og grateng. Hvis det er "ubehandlet" fisk så liker jeg best at den er stekt, det er kjempegodt.
Bruker fullkornspasta, er det ok en gang i blant? Hvis jeg bruker ris bruker jeg Basmati. Potet spiser jeg sjeldent, men hvis jeg gjør det, spiser jeg lite.
Har printet ut oppskrifter som bare det her i dag. Veldig bra med tips altså 
|