Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 13:16   #25
Jordbær
Medlem

Jordbær sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jordbær er på en erverdig vei

Sv: PCOS og tankesus..

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

men du er klar over at du kan spise veldig variert på lavkarbo...

jeg beklager at jeg høres veldig negativ ut, men det værste jeg vet er folk som kommer med dumme unskyldninger før de en gang har prøvd. Les fedonboka, og ikke start med å synes synd på deg selv for alt du ikke kan spise allerede før du har begynt med filosofien... prøv heller å forkusere på all den gode maten du faktisk kan spise. Det er masse å velge mellom. Gi det en sjanse før du kommer med negative kommentarer...

Ehh?

Ja, du høre veldig negativ ut. Dumme unnskyldninger? Jeg prøver å finne ut av hva lavkarbo mat er! Og det synes jeg er veldig greit å høre fra andre, som lever på lavkarbo mat, i tillegg til å lese boken, som jeg som sagt har fått tak i.

Jøsses. Hit skal man altså ikke komme før man er utlært. Tror du jeg hadde giddet å registrere meg her hvis jeg ikke vil lære om dette?

At jeg synes synd på meg selv innimellom, for at jeg har denne lidelsen, det innrømmer jeg så gjerne. Men jeg lever med den. Det må jeg jo. Og nå har jeg altså kommet hit at jeg ønsker å lære mer om kosten.

Jordbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å tenke lavkarbo Svar med sitat