Takk, Enid - flotte tips!! Nå har jeg altså steppet 6000 skritt - tok litt over en time! Puh... Lenge siden jeg har vært så svett! Men det føles utrolig deilig. Har hatt maskinen siden mai, men aldri klart å brukt den mer enn en halvtime i strekk. Ennå nå er det lenge siden jeg har brukt den, så klarte jeg over en time og jeg kunne sikkert fortsatt! Nå tror jeg virkelig den nye energien har kicket inn altså! Er så fornøyd. Uff, det er så kjedelig å ha influensa. Kjenner meg veeeldig godt igjen i det å få lyst på godteri og snacks når man ikke kan gjøre annet enn å ligge foran TV'en. Inntil 6 dager siden var jeg AVHENGIG av å se på TV til hvert måltid, til og med frokost. Det har jeg sluttet med nå. Nå konsentrerer jeg meg heller om maten, og at jeg får i meg nok vann og kosttilskudd. Man får et helt annet forhold til maten når man spiser for å holde seg frisk, i motsetning til å bare ville ha noe å putte i kjeften... Men litt godt skal det jo være uansett da. Ikke få dårlig samvittighet for at du ikke får trimmet i sykdomsperioden! Det får du nok av tid til å ta opp igjen senere. Er det én ting jeg har lært av å ha dårlig immunforsvar og derfor vært syk én gang i måneden, så er det at man ikke kan stresse for å komme i form igjen. Den kjappeste måten å bli frisk er å ligge strak ut til det er helt over. Ellers risikerer man tilbakefall. Så hvil med god samvittighet!! Vi snakkes!