Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 16:51   #19
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvepias jakt på EL og bedre helse.

Så flink du er til å gå da! 10 poeng til deg!

Jeg har influensa... litt kjedelig, og ekstra vanskelig å holde kostholdet (blir så godtesyk når jeg ligger foran tv'n) men jeg klarer det nå på et vis! Får ganske dårlig samvittighet for at gå-rutinen min er brutt, men håper å komme inn i det igjen når jeg blir frisk!

Tror det er viktig å variere kostholdet slik at man ikke blir lei ja... Noen enkle tips/oppskrifter som gjør det lettere å variere dersom man blir lei:

-Cottage cheese med hakkede epler og nøtter og kanel
-Blomkålmos ved siden av kyllingfiléen (dampet blomkål, lett hvitost, salt, pepper og naturell yoghurt stavmikses til en mos; kjempegodt!)
-Grønnsaker og dip til kveldskos
-Fiberrik med cottage cheese, kanel og eplemos
-Lindbergs havrevelling
-Fruktsalat med krem til dessert
-Ostetallerken: Diverse oster, eple, paprika, agurk, og kanskje litt kjøttpålegg (feks pastrami eller roastbeef)
-Lindberg-bar til mellommåltid - kjekt å ha i veska på bytur feks!

Anbefaler også å kjøpe den nyeste Lindbergboka og sette seg godt inn i den - mange gode menyforslag og supre oppskrifter!
Lykke til da

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat