|
Sv: Prøvepias jakt på EL og bedre helse.
Hei Enid!
Joda, det går fint! Er i mye bedre form nå om dagen - sluttet å være så svimmel, så nå begynner vel kroppen å bli vant til kostholdsendringen. Og så har jeg blitt kvitt søtsuget, og det er deilig. Sliter litt med å føle at kostholdet blir ganske ensformig, men det er mest fordi jeg ikke har giddet å sette meg inn å så mange oppskrifter ennå... Har gått til innkjøp av en skritteller også, og merker motivasjonen med det! Særlig siden jeg har meldt meg inn i en skrittellergruppe på snartgravid.com og må oppdatere hver dag hvor mye jeg har gått. Sånn som i dag hadde jeg egentlig tenkt å gå en lang tur, men så regner det så vanvittig, så jeg orka ikke. Men nå skal jeg dra ut steppemaskinen og ta en lang "tur" her hjemme istedet - og det hadde jeg neppe giddet hvis jeg ikke måtte skrive inn hvor mange skritt jeg har gått i dag på forumet.
Gleder meg også til å veie og måle meg i morgen, sånn at jeg får oppdatert status her inne. Jeg syns jeg merker at det allerede har gitt litt resultater...!
Ellers går det litt opp og ned med babyprøvingen da. Venter nå på ny utredning hos ny spes. gyn. siden den forrige jeg hadde var helt høl i huet og ikke gjorde jobben sin ordentlig... Har time 2. nov, så det er jo ikke så kjempelenge til, men når man er sååååå babysyk så blir man litt utålmodig. Jeg bare håper jeg blir tatt på alvor her. Forrige gyn. slurvet veldig siden jeg bare er 23 år og dermed "ikke har det travelt" med å få barn. Hva vet han om det liksom? Vi har da prøvd i to år! Dessuten syter jo de fleste eksperter om at grunnen til at så mange blir ufrivillig barnløse er at kvinner nå til dags venter for lenge med å få barn, fordi de skal ha lang utdanning, karriere, hus, bil og campingvogn, men hvorfor nøler de sånn med å hjelpe oss som vil ha barn i ung alder da? Det er en ting som irriterer meg ganske for tiden...
Jaja, i kveld skal jeg på bryllupsfest og ha det gøy! Så da legger jeg de vonde tankene til side for en stund.
Hvordan står det til med deg da? 

|