|
Sv: Skal begynne på ketolysekuren nå...
Opprinnelig lagt inn av Sissez, her.
Jeg har alltid følt meg litt overvektig, men aldri så mye at det har plaget meg veldig. For et år siden fikk jeg meg kjæreste, og etter det har selvtiliten min steget betydelig, og jeg tenkte lite på vekt. Har alltid trent regelmessig. Så begynte jeg på prevensjonsmidler, pluss at jeg har jobbet i hele sommer. Dette var en jobb hvor jeg satt stille veldig mye, og gikk dermed opp 5 kilo på en sommer. Begynte å trene mer, altså annenhver dag, men har ikke gått ned noe særlig. Nå er mamman min lei, og setter meg på ketolysekuren. Det høres kanskje dumt ut, men det er faktisk slik det er. Hun er veldig opptatt av vekt (litt for mye egentlig) men innerst inne vet jeg at hun gjør det til mitt beste. Jeg veier 75 kilo og er 165 cm høy. Poenget er at jeg har en ganske god og fyldig mage. Vil gjerne gå ned ca 15 kilo... 
Hej Sissez og velkommen!
Jag begynnte på ketolyse 1 juni og akkurat som dig så veide jag 75 kg(eller76) og er også 165 cm høy..
Nå veier jag 66 kg. De første ukene/månedene gikk jag ner ganske kjappt.. Men de siste 2 kg har gått langsomt..Jag vill ned till 60,men jag vet att dette kommer ta tid..
Før det 1:a : jag er ikke like "flink" lengre
2:dra: kroppen begynner å vänja sig med mitt nye kosthold
3:dje ju närmare målet mitt,ju längre tid tar det..
4:de: ju mer matlei jag blir,ju oftere bruker jag "gjenväger" dvs sukkerfri gotteri og lignende..
Jag håper du er beredd på en platå etter du har gått ned de flesta av dine overflødige kg..Og att ting tar tid.. Jag trur jag hade gett opp nå,viss jag ikke hade dette forumet og lærte mig att en platå er noe de fleste opplever!
Bruk tiden att lese og lære dig ting her inne! masse ting man må veite ,så att man ikke gjør feil.
Å en ting til... DU må vare MOTIVERT ,og VILJE gjøre dette, Du må gjøre dette før DIG SJÄLV,og ikke før din mamma syns du borde det..
Lycke till!!!!!!
 [/IMG]
|