Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 20:04   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Skal begynne på ketolysekuren nå...

Det er riktig at mange tar av fort i begynnelsen - 1- 1,5 kg pr uke sier noen. De første par ukene kanskje - ja. Men de fleste ligger rundt 1 kg +/-. Så om du i snitt tar av mellom 0,5 kg og 1 kg pr uke bør du være fornøyd. Jeg mener det er litt urealistisk å vente mer. Vi er så forskjellige alle sammen og det blir bare skuffelser om man sammenligner seg med dem som går ned fort. Det viser postene her inne klart og tydelig. (Siden jeg leser alle fårjeg med meg litt av hvert).

Menn går ned mer og fortere enn kvinner og de som har mest å ta av vil ta av fortere enn de som har lite å ta av. Etterhvert som en nærmer seg målet går det saktere. De siste 5 kiloene kan være knallharde å få bukt med.

Om du regner 1/2 år på dine 15 kilo er det mer realistisk....

Hastverk er lastverk - og det finnes ingen snarveier. La kroppen din finne SIN rytme !

Lykke til