Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 10:31   #4
Sjokomonsen
Juniormedlem

Sjokomonsen sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 51
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Så er jeg i gang

Hei lille trille!
Velkommen i klubben!! Jeg har gått på eurodiett i snart 2 måneder og har gått ned 12 kilo. Det har egentlig gått utrolig fint, noen uhell innimellom, men det må vi faktisk bare leve med.
Maten var ekkel de første dagene, men så finner du mer ut av det, jeg hadde også vondt i magen, men det var over etter to dager. Siden har det vært helt greit. Jeg gikk den 6 kilo de 8 første dagene, det var litt i raskeste laget, var litt skummelt rett og slett, men så har det gått i vanlig langsomt tempo etter det, og selv om det setter tålmodigheten en smule på prøve, så er jo det bra for kroppen.

Det er ikke så mye akkurat her som handler om eurodietten, da må vi som er her bli flinkere til å skrive (og det kan vi jo bli), men om du vil chatte finner du meg på msn maoeg@online.no OBS! Dette er ikke en e-postadresse som funker, det er bare msn-adressen min.
Det å kunne chatte med noen andre og utveksle erfaringer og tips er bra! Vi trenger å høre at vi følger normal progresjon, og vi trenger tips til å gjøre maten en smule bedre. Suppene trenger hjelp til å bli litt mer sexy, ellers er det helt greit, frokostblandingen, noen av dessertene og pannekakene er til og med gode... Og så kan du glede deg til fase to hvor middagen blir kulinariske høydepunkt med bare rent kjøtt og grønnsaker. Mmmmm. Takk og farvel til ekle poteter!!!

Ønsker deg lykke til!! Så snakkes vi!!