<!--StartFragment -->
Opprinnelig lagt inn av Marit Da var dagen kommet folkens! Reiser i dag til Bergen! Gleder meg som ett lite barn. Skal bo på hotell hele helgen, & bare kozzzzzze meg. I mrg skal jeg titte i ALLE butikkene( sikkert shoppe litt oxo ) Med det fine været som er så skal jeg oxo en tur opp på Fløyen. ( Tenk der har jeg aldri vært enda, nesten litt flaut å si det , så nærme som jeg bor, og ikke minst alle de gangene jeg har vært i Bergen ) Etter alt som har skjedd den siste tiden så blir dette en kjempe opptur for meg. Så da er det bare å ønske dere alle sammen en kjempefin helg. Stå på, gi ikke opp! Sånn da reiser jeg!
Opprinnelig lagt inn av Marit
Da var dagen kommet folkens! Reiser i dag til Bergen! Gleder meg som ett lite barn. Skal bo på hotell hele helgen, & bare kozzzzzze meg. I mrg skal jeg titte i ALLE butikkene( sikkert shoppe litt oxo ) Med det fine været som er så skal jeg oxo en tur opp på Fløyen. ( Tenk der har jeg aldri vært enda, nesten litt flaut å si det , så nærme som jeg bor, og ikke minst alle de gangene jeg har vært i Bergen ) Etter alt som har skjedd den siste tiden så blir dette en kjempe opptur for meg. Så da er det bare å ønske dere alle sammen en kjempefin helg. Stå på, gi ikke opp! Sånn da reiser jeg!
Så gøy da Marit! Må koooose deg masse! Deilig å bo på hotell. Vi skal kansje reise til bergen i helgen vi også, men da blir dt på "Sviger`s inn"