Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 17:19   #10
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva er din beste motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Dette er min motivasjon også! Få bedre helse; er så lei av å være syk på en eller annen måte hele tiden, synes det ALLTID er noe i veien med meg...
Men etter kort tid på lavkarbo merker jeg faktisk forskjell: Har vært mindre forkjøla, hatt mindre migrene, færre muskelsmerter...

Bli mer opplagt og å klare mer er også en stor motivasjon! Og kjøpe de klærne jeg har lyst på!

Og faktisk også å vise kjæresten min at jeg klarer det - han har vært en utrolig støtte i tunge tider; han fortjener virkelig å se at noe går rette veien for meg!

jeg har knapt hatt skikkelig migrene siden jeg begynte på ketolyse. før kunne jeg ha opptil 3 uker lange anfall. snakk om forbedring. og all flunså syken er så si sjeldenere enn 2 ganger i året. før var det annenhver måned.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat