Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 13:11   #5
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din beste motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

min beste motivasjon er nok å komme ut av risikosonen for en haug med sykdommer, og bare det å kunne kjøpe klær jeg ikke kan kjøpe nå

og så klart å øke muligheten for å bli gravid når den tid kommer

Minus dette med å bli gravid tenker jeg også på det å faktisk få tilbake helsa. Det å kunne bevege seg normalt uten at alt er et slit.

I tillegg har jeg lyst å jobbe med ernæring/slanking fremover, og mye av motivasjon går på å faktisk kunne gjøre en forskjell også for andre. Jeg kunne også tenke meg å skrive et eller om slanking/ernæring i media. Hadde jo et innlegg på trykk i VG, og fikk faktisk noen tilbakemeldinger på det! I tillegg legger jeg ut en del i bloggen min.

Men hovedmotivasjonen er å bli slank ved å spise god mat. Og å finne en lettere hverdag. Jeg er allerede godt fornøy med livet, så psykisk sliter jeg ikke. Jeg har tro på at dette er løsningen!

Ha en fin dag!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat