Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-04, 00:15   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Men problemet er vel at jeg er ikke sulten! Det er så vidt jeg orker et helt kyllinglår!

Hvis du ikke har matlyst er du grantert i ketose ! Det er en av symtomene.. Men de er ikke viktig i denne sammenhengen.

Men det ER viktig at du spiser nok. Hvis du ikke gjør det er du IKKE på Atkins og vil ikke nyte godt av forbrenningsfordelen med høyt fett/lav karbo. Det fungerer ikke når du spiser slik du gjør nå. Og forbrenningen din kommer helt utav lage ... Kroppen din vil rett og slett gå på sparebluss hele tiden. Og da er det lett å legge på seg og !!

Når du sier et kyllinglår, mener du det hele låret med øvre del + "leggen" ? eller er det bare leggen. Og kylling filet, er det kyllingbryst ??? Bare prøver å finne mengden.

Hvis du skriver ned menyen din i journalen hver dag (vær nøye med mengde) så skal jeg føre det inn i Fitday for deg og legge det inn i journalen din til du blir vant til mengder etc. Høres det greitt ut ??