Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-04, 23:02   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

Opprinnelig skrevet av cathrine

Men problemet er vel at jeg er ikke sulten! Det er så vidt jeg orker et helt kyllinglår!
Vet fra andre kurer(bl.a Grete Roede) at jeg har problemer med å få i meg nok kalorier...

Kansje du kan få hjelp med akupunktur? Når jeg sliter med å få i meg mat sitter akupunktøren min noen nåler for hormonsystemet, så går det en to-tre dager, så er matlysten tilbake.

Det er viktig at du får i deg mer mat enn det du orker for helsen din sin skyld! og jeg også mener å ha lest det som MHM skriver : "Inkludert sparebluss og jo-jo-vekt. Mener også å ha lest at Atkins sier "For ensidig inntak av proteiner uten tilstrekkelig fettmengde, vil kunne øke risiko for blodpropp"."

Det er kjempeviktig at du spiser slik Atkins sier om du skal følge hans diett!

Råd og tips til andre måltider enn middag....

Det første rådet jeg vil gi deg er å slutte å omtale måltidene som frokost ,lunsj og middag osv....
Kall det måltider, da er det mer åpent... Du kan spise fisk med revne gulrøtter eller stekt løk eller stekt brokkoli, eller med alt og kokt i fløte til lunsj, til middag kan du ha kalkunsalat, til kvelds kan du ha tacokjøttdeig med salat... altså: middag flere ganger... derfor tenker jeg at det ikke er så lurt å henge seg opp i middagsbetegnelsen... Omelett med knekkebrød og agurk til et måltid (NB dette er tips hvis du er ferdig med induksjonen....)

Lag det litt flott til med fargerike grønnsaker så det ser fristende ut, det stimulerer matlysten...

Lykke til!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat