Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 18:00   #7
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Insulin resistanse

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

Nå har jeg i ca en uke prøvd å leve etter prinsippet lite karbo og null sjokkis og vanlig brus.

Å i dag når jeg gikk på vekta viste den 1,1 kilo mindre å det ennå jeg ikke er helt ferdig med mensen ennå

Men et spm, jeg har jo skjøpt sånn splenda eller sucralose eller hva det er, er vennine med ei som er veggis å hun sa at det v var mye verre å ta light produkter da det tok ennå lengre tid for kroppen å bryte ned det stoffet da det var kjemisk fremstillt. Stemmer dette?

Klart det tar lengre tid å bryte ned kunstig fremstilte stoffer enn naturlige, men det er jo heller ikke meningen at du skal spise s veldig mye splenda. Det aller beste er om man greier seg uten, men for oss med insulinressistens er faktisk sukker værre for kroppen enn sukralose, så valget bør egentlig være enkelt dersom du MÅ ha søtstoff