Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 17:25   #11
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...)

Aldri mer annet enn lavkarbo her nei. Det er det ikke verdt. Og det er ikke noen ting i veien med maten jeg spiser! Dette kostholdet skal jeg ha resten av mitt liv, og føler overhodet ikke at jeg gir opp noe som helst. Det fins måter å lage både kaker og annet man eventuelt måtte savne, til de anledninger der det måtte være aktuelt.

Jeg tror selvsagt ikke at en liten kakebit med sukker og mel sånn av og til (6-8 ganger i året f eks) vil skade meg, og jeg har også tatt en liten flis nå og da. Men den flisen er så liten at det er egentlig bare en munnfull. Mer enn det, så kjenner jeg at jeg blir litt kvalm. Men da har jeg liksom kjent smaken, og føler at jeg har skeiet VELDIG ut. . . Har ikke noe behov for å fylle på noe mer enn det da.

Så lenge jeg kan spise biff med bearnais og drikke et glass rødvin en lørdagskveld, er jeg i grunnen veldig fornøyd. . .

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat