Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 10:13   #38
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Raser mot barneslanking

Jeg er enig med Ebbamor og Goggen (og flere). Man kan gjerne gjøgle og synge på Idol og drite seg ut på tv; bare moro. Men noe så intimt, privat og følsomt som kropp, spising, vaner, følelser, viljestyrke, nederlag - det egner seg IKKE til å brettes ut for mange mennesker man ikke kjenner. Man bør til og med beskytte seg, og ikke fortelle slikt til alle man kjenner i RL også.

Jeg har hørt rykter om at de som var med på Tjukkholmen ikke bare sliter med vekta nå tre år etter tv-opptakene. Og de er voksne mennesker.

Jeg tror det er fryktelig gambling å være med på noe slikt. Jeg ville blitt lei meg, redd og sint om noen jeg kjente deltok. Egne barn ville vært uaktuelt.