Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 10:57   #20
Mya
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Alder: 53
Mya er ny på veien

Sv: Hva slags forhold har du til kroppen din?

Jeg er enig at dette er viktig opg sikkert den beste forutsetningen til å behandle kroppen riktig og dermed bli enda mer glad i den, faktisk en god sirkel. Og ja jeg vil jeg vil, men får det ikke til. Jeg hater kroppen min tror at hele livet mitt ville bli bedre om jeg hadde en penere kropp. Hører selv hvor teit dette høres ut, men innerst inne sitter dette. Innimellom føler jeg meg flink og tenker at nå skal jeg være positiv og heller bry meg om hva som kommer innenifra og eg er det ikke så ille med meg, jeg bruker tid på å gjøre det beste ut av forholdene, jeg er frisk aktiv og kroppen min tåler mye. Men så kommer jeg ut og det skal ikke mer enn en liten kommentar, blikk eller erkjennelsen av andre menneskers reaksjon på meg i forhold til slanke mennesker som jeg er sammen med. Jeg går rett i kjelleren og virkelig hater hater. Det er virkelig trist at det er sånn, men man får helt andre reaksjoner når man har mer å dra på fra omgivelsene, og er man som meg litt tander på dette er det vanskelig å se forbi det og si at det er ikke det som teller. Jeg tror faktisk at dette er noe man ikke opplever som slank og man har vanskelig for å sette seg inn i, selvfølgelig kan man ha andre problemer, men for meg og jeg tror mange er det vanskelig å elske kroppen sin når man hele tiden opplever at man ikke er sånn man skal være. Dette hørtes kjipt ut men er desverre slik jeg føler det

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat